به آموزشگاه زراعت یار خوش آمدید.

سبد (0)

چگونگی رشد سریع ساکولنت های درون گلدان

چگونگی رشد سریع ساکولنت های درون گلدان

اگر ساکولنت های درون گلدان کمی پژمرده بنظر می رسند و شما زمان کمی برای رسیدگی به آنها دارید، این راه حل سریع را امتحان کنید تا مدت زمان بیشتری در اختیار داشته و بتوانید مجددا به وضعیت آنها رسیدگی کنید.

مراحل

  1. چگونگی رشد سریع ساکولنت های درون گلدان مرحله  1
    1
    مقداری کود حیوانی یا گیاهی را با انگشتتان در کف هر یک از گلدان های ساکولنت فشار دهید. با انگشتان دست خود تا حد امکان روی آن فشار بیاورید.
  2. چگونگی رشد سریع ساکولنت های درون گلدان مرحله  2
    2
    ساکولنت را بخوبی آبیاری کنید.
  3. چگونگی رشد سریع ساکولنت های درون گلدان مرحله  3
    3
    برای چند ماه گیاه را رها کنید. در طول این مدت، مواد مغذی افزودنی از کودها شسته و جدا شده و به گیاه رسانده می شود و همین امر باعث می شود که مواد افزودنی مورد نیاز گیاه افزایش پیدا کند و برای ساکولنت شرایطی فراهم می شود تا حتی در زمان تعویض گلدان نیز بخوبی از این مواد مغذی استفاده کند.
     
  4. چگونگی رشد سریع ساکولنت های درون گلدان مرحله  4
    4
    در ز مان مناسب گیاه را دوباره بکارید. سرانجام زمانی می رسد که کودهای گلدان از بین می رود و شما باید گلدان ساکولنت ها را تعویض کنید. این کار را می توانید در راحت ترین حالت ممکن انجام دهید.

لطفا برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد سایت شوید.

تمامی محصولات و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
logo-samandehi مجوز نشر دیجیتال از وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت آنلاین -  بانک ملت پرداخت آنلاین - بانک پارسیان پرداخت آنلاین - بانک اقتصاد نوین پرداخت آنلاین - بانک سامان